El CAC es va mostrar bastant crític amb la publicitat tot i concloure que era legal

Juliol 28, 2008

(El Periódico)

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC), a petició del president de CiU al consistori, Xavier Trias, va analitzar d’ofici a finals del juny passat la campanya Visc(a) Barcelona i va resoldre que no hi havia trobat “elements que poguessin ser considerats susceptibles de destacar la gestió del Govern municipal”, la principal crítica que va rebre, juntament amb la del cost (1,7 milions d’euros, una mica més d’un euro per barceloní). No obstant, aquest organisme va considerar que es trobava “al límit del que preveu la normativa vigent”.

“Tot és molt opinable”, assegura Casas respecte a aquesta crítica del CAC, un ens que des de l’entrada en vigor de la llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, el mes novembre passat, ha perdut la potestat d’autoritzar prèviament qualsevol publicitat institucional i només pot actuar en cas que sigui il.legal, sancionant quan ja s’han començat a difondre els anuncis. Un organisme, subratlla, Enric Casas, “que se sent inquiet si no hi ha un producte concret”, tot i que afegeix que sempre hi ha hagut molt bona relació.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: