CiU: «Són un servei públic l’autoestima, l’orgull de ser ciutadà i les patates braves?»

Juny 28, 2008

(El Punt)

No podia faltar en el ple la inevitable referència a la polèmica campanya Visc/a Barcelona, engegada pel consistori per aixecar la moral dels barcelonins. Va ser CiU qui va insistir en els retrets fets pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) a la mesura, i que la federació nacionalista ja havia esgrimit aquesta setmana. La convergent Sònia Recasens va recordar que «la publicitat institucional s’ha de limitar a informar d’un servei públic», per després demanar-se, en referència als continguts de la campanya: «Són un servei públic l’autoestima, l’orgull de ser ciutadà i les patates braves?» Recasens va qualificar d’«aberració» que es gastin 1,7 milions d’euros en una campanya que només diu «una obvietat», i el tinent d’alcalde de Promoció Econòmica, Jordi William Carnes, va replicar a la convergent amb un to a cavall entre el laconisme i la ironia. El laconisme, amb un punt de cinisme, quan va puntualitzar: «El CAC diu que [la campanya] està en el límit del que diu la llei, per tant hi està a dins i és legal.» I la ironia, quan, després de demanar-li que «no distorsioni», va recomanar a Recasens: «Disfruti de la ciutat, amb alegria.»

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: