El ‘Visc(a) Barcelona’ frega la il·legalitat

Juny 27, 2008

(Avui)

La campanya de l’Ajuntament de Barcelona, que té per lema Visc(a) Barcelona, està en els “límits” de la legalitat, segons el Consell Audiovisual de Catalunya (CAC). La raó és que no incorpora elements informatius clars que justifiquin la seva funció de servei públic. Així ho indica el president del CAC, Josep Maria Carbonell, en la carta de resposta a Xavier Trias, president del grup de CiU al consistori.

Trias, que va demanar a l’equip de govern la retirada de la campanya, també es va adreçar al CAC per sol·licitar l’opinió d’aquest organisme sobre la legitimitat del Visc(a) Barcelona. Després de la resposta del CAC, Trias preguntarà avui al govern municipal, format per PSC i ICV, sobre els objectius d’una campanya que, segons el Consell Audiovisual, respon més a un “anunci genèric”.

El líder de l’oposició municipal va titllar ahir de “gran escàndol” aquesta campanya “buida de contingut”. També va denunciar que el lema Visc(a) Barcelona costa 48.000 euros diaris “en un moment de crisi econòmica”.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: