La Síndica demana millores del Bicing

Juny 19, 2008

(Avui)

La Síndica de Greuges, Pilar Malla, va demanar ahir a l’Ajuntament de Barcelona una millora en el procediment de resolució de les reclamacions dels usuaris del servei del Bicing. Les queixes dels usuaris fan referència principalment a la lentitud i a la poca agilitat en la resolució de les incidències, sobretot per als problemes per targetes bloquejades indegudament o per imports cobrats per infraccions sense atendre les al·legacions de l’usuari.

El nombre d’expedients oberts per la Síndica de Greuges encara no és significatiu, però en tots hi apareix com a denominador comú la insistència amb què l’usuari ha hagut de seguir el seu cas per obtenir una resposta adequada. La Síndica recorda a l’Ajuntament la necessitat d’oferir serveis adequats.

Tot i les mancances del servei, el govern municipal va reiterar ahir que la implantació del sistema de lloguer de bicicletes públiques a la ciutat encara està en fase d’implementació. Per això no es plantegen renegociar el contracte amb l’empresa Clear Channel, que en gestiona l’explotació, tal com reclama el regidor d’ERC, Ricard Martínez. L’Ajuntament només ha sancionat dos cops l’empresa per un servei inadequat.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: