Les estacions de Gràcia i Muntaner patiran talls en el servei durant cinc dies

maig 8, 2008

La suspensió temporal es deu a les obres de millora d’accessibilitat de l’estació de Sant Gervasi, que costaran 10 milions

(El Periódico)

Les línies del Vallès i de Reina Elisenda dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) es veuran parcialment interrompudes durant cinc dies i dos caps de setmana diferents per la remodelació de l’estació de Sant Gervasi.

Els talls seran, primer, des del dissabte 10 de maig fins al dilluns 12 i, en segon lloc, entre el dissabte 17 i el diumenge 18, entre les estacions de Gràcia i Muntaner.

Les línies del Vallès, cap a Sabadell i Terrassa, tindran un servei de tren llançadora cada cinc minuts entre les estacions de Plaça Catalunya i Gràcia. D’allà sortirà un autobús substitutiu que pararà a Sant Gervasi i Muntaner.

Els passatgers de la línia L-6 cap a Reina Elisenda també hauran d’agafar aquest autobús entre les vuit del matí i les deu de la nit, que seguirà fins a les parades de La Bonanova i Les Tres Torres. Entre les parades de Sarrià i Reina Elisenda s’habilitarà un servei de tren llançadora. Durant la resta de l’horari de funcionament, la línia no patirà cap modificació.

Connexió entre Plaça Molina i Sant Gervasi

La interrupció es deu a les obres de millora d’accessibilitat de l’estació de Sant Gervasi, de les línies L-5 de Rubí i L-6 de Reina Elisenda, que connectarà amb la de Plaça Molina, de la L-7, situada just a l’altre costat del carrer de Balmes.

Amb un pressupost de 10 milions d’euros, es preveu que la primavera del 2009 s’hagi construït un nou vestíbul conjunt que tindrà tres accessos. Un serà l’actual de Sant Gervasi, amb quatre nous ascensors. El segon serà l’actual de Plaça Molina, al costat Llobregat del carrer de Balmes, on s’instal•laran escales mecàniques i fixes que connectin amb el vestíbul comú.

Actualment s’està construint un nou tram de passadís per completar la connexió de les andanes de les dues estacions. També s’ampliaran les andanes de Sant Gervasi fins als 80 metres, de manera que hi tindran cabuda trens de més capacitat.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: