En plena vaga

Març 31, 2008

Carta al Director (Avui)

Permeti’m que utilitzi la seva tribuna per adreçar una carta a l’alcalde de Barcelona per agrair-li, en nom propi i en el d’altres persones afectades, que en plena vaga d’autobusos, és a dir, amb els carrers més plens de cotxes i menys places d’aparcament, hagi donat instruccions, directament o indirecta, tant se val, per tal que els responsables de la grua municipal augmentin el seu zel en la recollida de cotxes mal estacionats. Naturalment això no m’ho invento: m’ho va confessar un dels responsables del Dipòsit Municipal, on vaig anar a recollir el meu cotxe. Com pot imaginar, no li vaig preguntar el seu nom, però em va donar dades de la gran quantitat de cotxes, amb relació a la dels dies normals, que s’havien recollit d’una zona propera al Fòrum, en la qual hi sol haver un trànsit més aviat escàs.

És d’agrair, com li he dit abans, tanta tolerància i tanta comprensió envers els ciutadans que fan servir el cotxe com a eina de treball. Es nota que l’alcalde comparteix amb ells els problemes de circulació i les dificultats de trobar un lloc d’aparcament o les llargues hores perdudes en els desplaçaments amb transport públic, quan farts de tanta persecució es decideixen a deixar el cotxe.

Em sap greu no estar empadronat a Barcelona per dir-li que no pateixi, que pot comptar amb el meu vot a les pròximes eleccions municipals. No podria estar sense algú tan intel·ligent que, essent en última instància un dels responsables de la vaga d’autobusos, troba la manera de treure’n profit. Em trec el barret. I una petita perla per acabar. En el triangle groc que hi havia en el lloc on abans estava el meu cotxe, hi figurava una llista amb els números dels autobusos que es podien agafar per anar al Dipòsit Municipal. Quan no hi ha vaga, esclar.

Anuncis

Deixa un comentari

