VÍCTIMES DEL DISTRICTE 22@. El nou urbanisme

desembre 18, 2007

Xavier Bou Prenafeta
Barcelona

Sincerament, no em va sorprendre l’anunci a bombo i platerets que una nova empresa, Elastix, havia aterrat al districte del 22@ del Poblenou, dins del programa Landing (em pregunto d’on ve aquesta mania d’anomenar les coses en anglès perquè semblin més importants). Però quan em vaig aturar a llegir per sota dels titulars, em vaig adonar que de moment només eren tres els treballadors que venien a engruixir el tan preat parc tecnològic (això sí, suposo que uns llumeneres). Vaig recordar que fa una mica més d’un any es “van deslocalitzar”, per dir-ne així, 250 treballadors del polèmic Can Ricart (¡descansi en pau!), aguditzant el que ve a ser una norma del nou urbanisme: la destrucció del teixit social del Poblenou.

El Periódico
18-12-07

Deixa un comentari

