UN TRANSPORT EN AUGE. Enfadada amb Bicing

novembre 26, 2007

Matilde Gordero Moreno
Barcelona

Expresso públicament el meu descontentament amb el servei d’informació d’avaries de Bicing i el seu apartat d’atenció al client per correu electrònic. Des de fa dues setmanes tinc inoperativa la targeta d’usuària de Bicing per una incidència de la qual vaig avisar immediatament. Em van comunicar que de seguida se solucionaria, però no ha estat així. He trucat vuit vegades al telèfon d’informació i avaries i em responen que allà no hi poden fer res. La conseqüència és que estic gastant molts diners en transports.

El Periódico
26-11-07

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: