UN TRANSPORT EN AUGE. Enfadada amb Bicing

novembre 26, 2007

Matilde Gordero Moreno
Barcelona

Expresso públicament el meu descontentament amb el servei d’informació d’avaries de Bicing i el seu apartat d’atenció al client per correu electrònic. Des de fa dues setmanes tinc inoperativa la targeta d’usuària de Bicing per una incidència de la qual vaig avisar immediatament. Em van comunicar que de seguida se solucionaria, però no ha estat així. He trucat vuit vegades al telèfon d’informació i avaries i em responen que allà no hi poden fer res. La conseqüència és que estic gastant molts diners en transports.

El Periódico
26-11-07

Deixa un comentari

