EL PROBLEMA DE LA VIVENDA. Desprotecció oficial

Octubre 20, 2007

Carmen Morales
Barcelona

El mes defebrer d’aquest any es va celebrar un sorteig de pisos de protecció oficial de l’Ajuntament de Barcelona. La meva filla no va ser una de les afortunades, però va quedar a les primeres posicions de la llista de reserva de preu concertat. Vaig anar a l’oficina d’informació i em van dir que la meva filla no era a la llista. Els vaig mostrar una còpia del llistat dels números de reserva, on figurava el seu nom, i al final em van dir que hi havia hagut un error amb un número en el sorteig i que se n’havia realitzat un altre posteriorment que anul.lava l’anterior. En aquests sortejos hi ha molts errors i poca previsió per part de l’ajuntament.

El Periódico
20-10-07

Deixa un comentari

