Archive for 10/10/2007

PUDOR A BARCELONA. Mapa de pudors

Octubre 10, 2007

I. M. S.
Barcelona

He tornat a llegir diverses cartes sobre la pudor d’orins de gat a Barcelona. Jo també pateixo aquestes pudors. Em pensava que era una cosa de la meva finca o de les finques veïnes, i em tornava boja buscant gats on no n’hi ha. Fa uns quants dies, parlant amb uns amics que viuen en un barri molt separat del meu em van dir que ells també havien notat la mateixa pudor. Voldria fer un suggeriment: que les persones que estem patint aquesta molèstia, quan enviem cartes a la premsa, hi fem constar en quin lloc, per tal d’anar establint un mapa de les pudors de Barcelona. Potser així podrem arribar a aclarir d’on ve el problema. Pel que fa al meu cas, es tracta del carrer de la Unió, a prop del Liceu.

El Periódico
10-10-07

Anuncis