LLOGUER DE PISOS PER A JOVES. Massa traves

Setembre 15, 2007

Ruth Tramullas Bartra
Barcelona

Vet aquí la història de com vaig llogar un pis a través dels fantàstics serveis d’ajuda al lloguer per a joves de l’Administració. La primera vegada que vaig visitar la vivenda hi vam anar 13 persones alhora i cadascun de nosaltres tenia un número de prioritat segons el dia que s’hi hagués apuntat. Jo era l’última de la llista, però cap dels 12 que em precedien complia els requisits, i va arribar el meu torn. Però jo tampoc els reunia, per això vaig demanar a la meva germana, que tenia nòmina fixa, que fos la meva suposada companya de pis, i a la meva mare que m’avalés amb un apartament. Treballo des dels 17 anys (ara en tinc 32) i en els últims ho he fet per a l’Ajuntament de Barcelona (a través d’una empresa subcontractada i contractes d’obra i servei anuals) amb un sou de 1.300 euros al mes. Tot i així, ¡no reunia els requisits! Que no ens enganyin i que ens donin opcions d’ajuda al lloguer d’acord amb la realitat, per favor.

El Periódico
15-09-07

Deixa un comentari