El pendó que va lluir la balconada no lluïa les quatre barres sinó dues, tal i com va mutilar el règim de Franco l’escut de la ciutat
L’Escamot Francesc Derch va segrestar fa uns mesos el pendó de la ciutat de Barcelona i aquest Sant Medir, l’Ajuntament de Gràcia ha celebrat Sant Medir amb un pendó que mostra un escut de l’època franquista, al costat de l’escut de Gràcia, tal i com es pot veure a la imatge.
Tot i la presència de nombroses autoritats municipals, el Districte va celebrar la festivitat més dolça amb un escut que es va retirar l’any 1996. Amb les banderes oficials de Gràcia, Barcelona i Europa al capdamunt del districte, l’Ajuntament gracienc, però lluïa un escut amb dues barres al costat de la creu de Sant Jordi, en comptes de les quatre barres de l’actual i legal escut de la ciutat.
Arxivat a Dist - Gràcia, Temes Generals, Vídeos