Multa a l’àrea verda

juny 5, 2006

Manel Muñoz Gonzalez
Vilassar de Mar

La meva mare viu sola a Barcelona. Té 81 anys i necessita ajuda diària. Jo visc a Vilassar de Mar i treballo a Sant Cugat. Cada tarda passo a veure-la per fer-li la compra i donar-li un cop de mà, però tinc autèntics problemes per aparcar, ja que no estic autoritzat per fer-ho a l'àrea verda. M'he mogut per diferents oficines de l'ajuntament i ningú m'ha donat cap solució. El súmmum va ser el dia 5 de maig, quan al tornar del metge amb la meva mare i deixar el cotxe un moment em van posar una multa. No em sembla just que penalitzin la meva actitud quan descarrego de feina els serveis socials de l'ajuntament. Ella també paga els seus impostos i en les seves condicions té dret a una plaça a l'àrea verda del seu carrer.

Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

